21.10.07

絕症

1.
十月不知不覺已經過了一大半,十一月就來了
然後十二月就準備考試,一個學期也就完了
半年也就過去了
切斷一切感覺去讓時間過去,真的奏效
這刻完了下一刻,別要想去記著什麼
別要記著高不高興,不要讓自己感覺太多起伏
日子就會過得無聲無息

2.
點解要係我?

我是不是叫做恨到喇?

3.
剛才發現,腳趾很乾
我的腳一向像阿婆,今天發現腳趾乾得皺了皮
像sin sin爸爸說的,大大lok但很便宜的花旗參
你也看看你的腳趾啦,好似架真係

2 comments:

Anonymous said...

很喜歡朱德庸的四格漫畫
"大家都有病"
說的真對

真的好想問問隔離位同事
"你到底有冇病呀?!"
自己做錯野, 點解反而會嬲人地?
點解唔檢討吓自己?
真係有妄想被逼害症 ...

呀 ... 我要把握這weekend機會
訂平價飛下年3月去倫敦一轉散散悶氣 ...

相信你都儲到一筆錢啦 ...
不如再讀書散散心啦 ... 順便轉行, 否則你都係要對住一班pk ...
不過我冇意見可以俾到你 ... 山埃就有

meg said...

我也要儲錢下年暑假去LA散一散悶氣
不過昨晚又發癲買了一大堆唔等洗的東西
被SHISEIDO的Handsome Beauty這兩個字吸引,於是買了一些它的東西

嗯, handsome beauty
(嘩~)